Usein esitettyjä kysymyksiä

Kuinka voin nollata salasanani?

Älä hävitä luomaasi järjestelmänvalvojan salasanaa. Pääsyä laitteen Aidian Connect -tietoihin ei voi palauttaa, jos salasana häviää. Sovellus on asennettava uudelleen.

Järjestelmänvalvoja voi vaihtaa paikallisten käyttäjien salasanat Asetuksista Käyttäjäluettelo-otsikon alta. Käyttäjät voivat myös vaihtaa oman salasanansa samasta valikosta. Aidian Connect pakottaa luomaan salasanan, jossa on vähimmäismäärä eri merkkejä, mutta käyttäjien tulee myös valita salasanoja, joita ei voi arvata, jotta sovellustason salaus olisi tehokasta.

Mistä saan sovelluksen?

Jos Aidian Connect asennettiin Google Playsta tai Apple App Storesta, siirry sovelluskauppasi Aidian Connect -sovellussivulle ja päivitä sovellus uusimpaan versioon.

Jos asensit Aidian Connectin jakelijasi toimittamasta Android .apk-tiedostosta, pyydä jälleenmyyjältäsi uusi päivitetty versio .apk-tiedostosta ja lataa se mobiililaitteellesi. Avaa .apk-tiedosto mobiililaitteellasi ja päivitä Aidian Connect noudattamalla ohjeita.

Miten kirjaudun sisään sovellukseen?

Kun käynnistät Aidian Connect -sovelluksen ensimmäisen kerran, sinut ohjataan kirjautumisnäyttöön.

  • Kirjaudu sisään ensimmäistä kertaa käyttämällä oletuskäyttäjänimeä "admin" ja salasanaa "aidianconnectset".
  • Ensimmäisellä kirjautumisellasi järjestelmänvalvojana sinua pyydetään myös syöttämään klinikan nimi, antamaan ensimmäinen luettelo lääkäreistä ja valitsemaan käyttöliittymän kieli. Huomaa, että klinikan nimi voidaan syöttää vain kerran.
  • Sinua kehotetaan vaihtamaan järjestelmänvalvojan oletussalasana sisäänkirjautumisen jälkeen turvallisuuden parantamiseksi
  • Älä kadota luomaasi järjestelmänvalvojan salasanaa. Pääsyä laitteen Aidian Connect -tietoihin ei voi enää palauttaa, jos salasana katoaa ja sovellus on asennettava uudelleen.
  • Kun olet kirjautunut sisään järjestelmänvalvojana, sinun on hyväksyttävä loppukäyttäjän käyttöoikeussopimus (EULA) ja tietosuojalausunto, jotta voit jatkaa sovelluksen käyttöä.

Miten yhdistän sovelluksen laitteeseen?

  • Aidian Connect -sovellusta isännöivän mobiililaitteen on oltava yhdistetty samaan verkkoon tai Wi-Fi-verkkoon QuikRead go Instrumentin kanssa.
  • Siirry kohtaan "Instrumentit". Jos et saa QuikRead go Instrumentin lähettämiä tietoja sovellukseesi, näyttöltä näet, onko instrumentti liitetty applikaatioon.
  • Voit lisätä uuden QuikRead go Instrumentin valitsemalla 'Yhdistä QuikRead go® Instrument' saadaksesi lisätietoja applikaation ja QuikRead go Instrumentin yhdistämiseksi.
    • LIS-osoite / IP-osoite ja portin numero näkyvät Aidian Connectissa. Syötä nämä tiedot QuikRead go Instrumentin LIS -asetuksiin.
  • Valitse Yhteystyyppi: TCP/IP POCT1-A2 ja lisää Aidian Connectista saatavat IP-osoite- ja TCP-portti oikeisiin kenttiin.
    • Suositellaan asettettavan keskusteluväliksi (Conversation interval) 1 minuutti.

Voinko yhdistää useita instrumentteja sovellukseen?

Aidian Connect toimii paikallisverkossa ja se tarjoaa yhden rajapinnan tietojen esittämiseksi. 1-10 instrumentilla voidaan liittää yhteen Aidian Connect -sovellukseen.

Voinko yhdistää laitteeseen useita sovelluksia?

Ei, koska POCT-siirto on sallittu vain yhdessä IP-osoitteessa kerrallaan. Eri sovelluksilla on eri IP-osoite, jota ei voi määrittää QuikRead go Instrumentissa.

Tuetaanko puhelintani?

Aidian Connect on yhteensopiva vain Android-puhelimissa ja -tableteissa, joissa on Android-versio 7.0 tai uudempi, tai Applen tablet-laitteissa ja matkapuhelimissa, joissa on iOS-versio 11.0 tai uudempi. Varmista, että puhelimessasi on oikeat käyttöjärjestelmän versiot

Mistä löydän applikaation ominaisuudet?

Siirry "Asetukset"-sivulle sivuvalikosta.

Miksi sovellus ei käynnisty?

Varmista, että puhelimeesi on asennettu sovelluksen uusin versio. Katso ohje käyttöoppaasta tai ota yhteyttä omaan IT-tukeesi.

Onko sinulla vaikeuksia kirjautua sisään oletustunnuksilla?

Tarkista, että käyttäjänimi (admin) ja salasana (aidianconnectset) ovat oikein.

Mihin otan yhteyttä sovellukseen liittyvissä ongelmissa?

Aidian-sovellustuki (app.support@aidian.eu).

Tarjoatteko jatkuvaa tukea, ylläpitoa ja päivityksiä?

Sovelluksen virheistä voi ilmoittaa Aidian-sovellustuelle (app.support@aidian.eu). Aidian Connectia huolletaan säännöllisesti ja mahdolliset tietoturvakorjaukset asennetaan aina mahdollisimman pian. Muista päivittää Aidian Connectin uusin versio viipymättä. Sovellus voidaan päivittää asentamalla päivitys samalta sovelluskauppasivulta, jolta se ladattiin, tai pyytämällä uusi sovellustiedosto Aidian-jälleenmyyjältä.

Mitä teen, kun uudet päivitykset eivät toimi odotetulla tavalla?

Ota yhteyttä Aidian Connect -järjestelmänvalvojaan tai Aidian-sovellustukeen.

Minulla on kysymys, jota ei ole lueteltu tässä.

Ota yhteyttä Aidianin sovellustukeen (app.support@aidian.eu).