Usein kysyttyjä kysymyksiä

QuikRead go -laitehuoltoon liittyviä usein kysyttyjä kysymyksiä


Miten QuikRead go -laitetta huolletaan?

QuikRead go -laite ei vaadi huoltoa eikä säännöllistä ylläpitoa. Tehtaalla kalibroitu laite varmistaa mittauksen luotettavuuden suorittamalla toiminnantestauksen jokaisen mittauksen yhteydessä. Testin kalibrointikäyrä tai raja-arvo on tallennettu kyvetin etikettiin.

Miten ohjelmistopäivitykset toimitetaan?

Ohjelmiston voi helposti ja nopeasti päivittää USB-tikulle täältä.

Voit tilata uuden ohjelmiston myös osoitteesta info@aidian.fi, jolloin toimitamme teille uusimman ohjelmistoversion USB-tikulla.

Miten kauan huolto kestää?

QuikRead go -huolto kestää arviolta 5 viikkoa (+/- kaksi viikkoa).

Saammeko varalaitteen QuikRead go -laitteemme huollon ajaksi?

Kyllä, tarvittaessa toimitamme teille huollon ajaksi varalaitteen 2 arkipäivässä.

Kuinka kauan takuu on voimassa?

Valmistajan takuu on voimassa 2 vuotta ja se kattaa esimerkiksi laitteen valmistusviat, kun laitetta on käytetty asianmukaisesti ja ohjeiden mukaan.

Onko ohjelmistoa päivitettävä?

QuikRead go -laitteen ohjelmistosta julkaistaan uusia versioita, kun tuotteeseen lisätään uusia ominaisuuksia, kuten analyyttejä, vaihtoehtoisia tapoja liittää laite laboratorion tietojärjestelmiin, tulosmuistin laajennuksia tai parannettuja toimintoja. Jos haluat käyttää uusia ominaisuuksia, sinun on päivitettävä laitteen ohjelmisto. Jos haluat jatkaa QuikRead go -laitteen käyttöä entiseen tapaan ilman uusia ominaisuuksia, ohjelmistoa ei ole tarpeen päivittää.

Miten tarkistan mikä ohjelmistoversio QuikRead go -laitteessa on?

Käynnistäessä QuikRead go -laitteen, käytössä oleva ohjelmistoversion numero näkyy ruudun alalaidassa. Voit tarkistaa käytössä olevan QuikRead go -laitteen ohjelmistoversion myös laitteen asetuksista: Asetukset → Mittaustapa → Ylläpito → Tietoja.